• O nas
  • Regulamin serwisu
  • Kontakt
poniedziałek, maj 12, 2025
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
NexTech
  • Strona główna
    • Polecane
      • Bio na Instagramie
      • Bateria litowo-polimerowa
      • Jak odróżnić Nerdów od Geeków
      • Dowiedz się więcej o VoLTE
      • Co to jest key visual?
      • Czym jest co-packing?
      • Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?
      • Kodowanie i programowanie – jakie są różnice?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.
      • Weksel
      • Nick do gry
      • Freelancer
      • Prawo Engla
      • Płytka PCB
      • Steam Community
      • Rewolucja informacyjna
      • Co to jest podcast?
      • Technika Pomodoro
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady
NexTech
  • Strona główna
    • Polecane
      • Bio na Instagramie
      • Bateria litowo-polimerowa
      • Jak odróżnić Nerdów od Geeków
      • Dowiedz się więcej o VoLTE
      • Co to jest key visual?
      • Czym jest co-packing?
      • Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?
      • Kodowanie i programowanie – jakie są różnice?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.
      • Weksel
      • Nick do gry
      • Freelancer
      • Prawo Engla
      • Płytka PCB
      • Steam Community
      • Rewolucja informacyjna
      • Co to jest podcast?
      • Technika Pomodoro
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady
NexTech
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona główna Technologia Oprogramowanie

Jak działa centrum obsługi w chmurze?

Redakcja NextechprzezRedakcja Nextech
3 listopada 2023
w Oprogramowanie, Biznes
0
Jak działa centrum obsługi w chmurze?

Call center  jest kluczowym elementem działalności każdej nowoczesnej firmy. Wydaje się niemal niemożliwe wyobrazić sobie firmę bez działu wsparcia klienta, z którym można skontaktować się za pośrednictwem telefonu. Ale jaka jest natura oprogramowania call center online i dlaczego stało się bardziej popularne niż klasyczne rozwiązania typu „na miejscu”?

Zacznijmy od początku.

Czym jest oprogramowanie centrum obsługi?

Oprogramowanie centrum obsługi to narzędzie oprogramowania przeznaczone do przetwarzania połączeń przychodzących i wychodzących, świadczenia obsługi klienta, zbierania i analizy danych na temat połączeń telefonicznych, optymalizacji i poprawy efektywności pracy agentów oraz zarządzania innymi operacjami centrum obsługi. Oprogramowanie centrum obsługi może być zainstalowane na dwa różne sposoby – jako centrum obsługi typu „na miejscu” oraz oprogramowanie centrum obsługi w chmurze.

Pierwsze z tych dwóch rozwiązań, centrum obsługi typu „na miejscu”, to centrum obsługi zlokalizowane na sprzęcie zakupionym przez właściciela centrum obsługi – jest to ogromna inwestycja, ponieważ trzeba zakupić serwery, licencje na sprzęt, skonfigurować je i zatrudnić zespół specjalistów ds. IT do ich utrzymania. Jak można przypuszczać, to kosztuje dużo pieniędzy i czasu, a także trzeba wynająć miejsce do przechowywania serwerów i całego sprzętu. Niemniej jednak niektórzy ludzie wciąż uważają to rozwiązanie za korzystne, ponieważ przynajmniej zapewnia ochronę danych – choć kradzież danych z lokalnej sieci nie jest niemożliwa, swoją drogą.

Oprogramowanie centrum obsługi w chmurze to znacznie tańsze rozwiązanie w zakresie jego konfiguracji. Po pierwsze, nie musisz płacić za sprzęt – wszystko, co jest potrzebne do pracy oprogramowania, jest już dostarczane przez dostawcę usług. Po drugie, konfiguracja jest znacznie szybsza – średnio trwa około 24 godzin. Wreszcie, rozwiązanie w chmurze jest utrzymywane przez dostawcę usług, więc wszelkie problemy są rozwiązywane przez dostawcę, a ty możesz o tym zapomnieć.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo danych, nowoczesni dostawcy usług w chmurze inwestują coraz więcej w zabezpieczenia, więc nie ma powodów do obaw – żadna firma nie pozostawi nawet 0,1% możliwości utraty danych klientów, ponieważ zniszczy to reputację i wizerunek firmy.

Jak działa oprogramowanie centrum obsługi w chmurze?

Zasada „bez sprzętu” sprawiła, że oprogramowanie centrum obsługi w chmurze stało się najprostszym i najbardziej intuicyjnym narzędziem centrum obsługi klienta. Dlatego większość firm rezygnuje z rozwiązań typu „na miejscu” na rzecz narzędzi oprogramowania w chmurze. Naszym celem jest jednak zrozumienie, jakie technologie pozwalają na pracę centrów obsługi w chmurze i jakie algorytmy są używane w tych centrach.

Po pierwsze, technologia obliczeń w chmurze to główna technologia używana w centrach obsługi w chmurze do przechowywania danych i organizacji całej infrastruktury rozwiązania oprogramowania. Technologie chmurowe pozwalają dostawcom usług centrów obsługi przechowywać dane na serwerach firm trzecich w chmurze, oszczędzając pieniądze i poprawiając ogólną wydajność operacji centrów obsługi.

Drugą ważną technologią używaną w centrach obsługi w chmurze jest technologia Integracji Telefonicznej z Komputerem (CTI). Ta technologia pozwala na przetwarzanie i wykonywanie połączeń telefonicznych z komputera – bez względu na to, czy jest to komputer stacjonarny czy laptop. Innymi słowy, ta technologia przenosi wszystkie funkcje telefoniczne do interfejsu komputera, co ułatwia i przyspiesza interakcje – na przykład przetwarzanie tysięcy połączeń w jednym interfejsie zamiast zakupu tysięcy telefonów biurkowych.

Na koniec, ale nie mniej ważna technologia to technologia VoIP (Voice over Internet Protocol). Ta technologia pozwala na przetwarzanie i wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem Internetu, bez konieczności korzystania z tradycyjnych linii telefonicznych. To rozwiązanie praktycznie nie ma ograniczeń – możesz korzystać z tysięcy różnych wirtualnych numerów telefonu, przetwarzać tysiące połączeń dziennie, angażować dziesiątki agentów i gromadzić wszystkie dane na temat operacji centrum obsługi jednocześnie.

Jak widać, dzięki tym trzem technologiom, jedynymi rzeczami, które potrzebujesz, aby rozpocząć pracę centrum obsługi, są komputery i stabilne połączenie internetowe.

Jakie są główne funkcje oprogramowania centrum obsługi w chmurze?

Dzięki nowoczesnym technologiom wykorzystanym w jego rozwoju, oprogramowanie centrum obsługi w chmurze oferuje wiele przydatnych funkcji do poprawy obsługi klienta i wydajności zespołu sprzedaży.

  • Monitorowanie połączeń w trzech trybach – kontrola na żywo nad wydajnością agentów podczas rozmów z klientami;
  • Nagrywanie rozmów – można go użyć do kontroli jakości i celów szkoleniowych;
  • Bieżące pulpity nawigacyjne i raporty – dostarczają danych na temat wszystkich bieżących operacji centrum obsługi oraz wskaźników kluczowych;
  • Inteligentne kierowanie połączeń – kieruje przychodzące połączenia do najbardziej odpowiednich agentów w kilka sekund;
  • System ACD – system stworzony do przeprowadzania kilku różnych rodzajów inteligentnego kierowania połączeń;
  • Oprogramowanie IVR – silne zarządzanie kolejkami i narzędzie do samoobsługi rozmów;
  • Komunikacja wielokanałowa – oprogramowanie centrum obsługi w chmurze integruje wszystkie kanały komunikacji, takie jak e-maile, czaty, itp. w jednym interfejsie;
  • Skrypty rozmów telefonicznych – dostarczają agentom dynamiczne skrypty rozmów, aby zapewnić jeszcze lepszą obsługę klienta;
  • Wybieracze wychodzące – zwiększają skuteczność kampanii dzwonienia zimnego do trzech razy dzięki zwiększeniu wskaźników konwersji nawet o 2,5 raza w porównaniu z dzwonieniem zimnym ręcznie;
  • Integracje z oprogramowaniem stron trzecich – można zintegrować wszystkie niezbędne narzędzia oprogramowania do obsługi klienta lub sprzedaży z oprogramowaniem centrum obsługi w chmurze za pomocą interfejsu API, w tym systemy CRM, oprogramowanie do obsługi pomocy, narzędzia do zarządzania zasobami ludzkimi i systemy płatności.
  • Narzędzia do zarządzania zasobami ludzkimi – można sprawdzać i zarządzać harmonogramami agentów lub grup agentów, korzystać z wewnętrznego czatu do natychmiastowej komunikacji, itp.

Podsumowanie

Jak widać, oprogramowanie centrum obsługi w chmurze to nowoczesne i wielofunkcyjne narzędzie, które może zarządzać takimi istotnymi aspektami działalności firmy, jak zarządzanie zasobami ludzkimi, sprzedaż, obsługa klienta i wiele innych. Jest znacznie bardziej korzystne niż rozwiązania typu „na miejscu”, ponieważ jest tańsze do skonfigurowania i nie trzeba tracić czasu na poszukiwanie potrzebnego sprzętu, wynajmowanie specjalistów ds. IT do jego skonfigurowania i utrzymanie go. Oprogramowanie centrum obsługi w chmurze posiada interfejs API, co oznacza, że można łatwo integrować je z aplikacjami stron trzecich, takimi jak systemy CRM, które są niezbędne w nowoczesnym świecie biznesu. Innymi słowy, oprogramowanie centrum obsługi w chmurze to najlepsze dostępne rozwiązanie.

Poprzedni artykuł

Wprowadzenie do świata gadżetów reklamowych. Jak nowoczesne gadżety reklamowe napędzają promocję

Następny artykuł

Dlaczego warto zainwestować w czytnik kart kierowców? Dowiedz się, jak go wybrać!

Redakcja Nextech

Redakcja Nextech

Następny artykuł
Dlaczego warto zainwestować w czytnik kart kierowców? Dowiedz się, jak go wybrać!

Dlaczego warto zainwestować w czytnik kart kierowców? Dowiedz się, jak go wybrać!

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Popularne
  • Komentarze
  • Najnowsze
Idea biurka do pracy na stojąco dla lepszego procesu pracy

Idea biurka do pracy na stojąco dla lepszego procesu pracy

3 października 2020
Czym jest co-packing?

Czym jest co-packing?

31 lipca 2020
Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?

Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?

4 sierpnia 2020
Co to jest key visual?

Co to jest key visual?

16 czerwca 2021
Predykcyjne utrzymanie ruchu (PdM)

Predykcyjne utrzymanie ruchu (PdM)

1
Ataki ransomware: Przyczyny, skutki i obrona

Ataki ransomware: Przyczyny, skutki i obrona

1
Bezpieczeństwo publicznego Wi-Fi: Czy powinieneś się martwić?

Bezpieczeństwo publicznego Wi-Fi: Czy powinieneś się martwić?

1
Smishing: Rozumienie i przeciwdziałanie cyberzagrożeniom SMS

Smishing: Rozumienie i przeciwdziałanie cyberzagrożeniom SMS

1
Pracownik magazynu – obowiązki, które warto znać przed podjęciem pracy

Pracownik magazynu – obowiązki, które warto znać przed podjęciem pracy

12 maja 2025
Czy GEO zdominuje SEO? Jak zmienia się pozycjonowanie w erze sztucznej inteligencji

Czy GEO zdominuje SEO? Jak zmienia się pozycjonowanie w erze sztucznej inteligencji

6 maja 2025
kartridże do drukarki

Optymalizacja kosztów druku w firmach – Jak zamienniki tuszów i tonerów pomagają zwiększyć efektywność biznesu

5 maja 2025
Jak stworzyć skuteczną mapę procesów biznesowych i usprawnić zarządzanie firmą

Jak stworzyć skuteczną mapę procesów biznesowych i usprawnić zarządzanie firmą

14 kwietnia 2025

Najnowsze artykuły

Pracownik magazynu – obowiązki, które warto znać przed podjęciem pracy

Pracownik magazynu – obowiązki, które warto znać przed podjęciem pracy

12 maja 2025
Czy GEO zdominuje SEO? Jak zmienia się pozycjonowanie w erze sztucznej inteligencji

Czy GEO zdominuje SEO? Jak zmienia się pozycjonowanie w erze sztucznej inteligencji

6 maja 2025
kartridże do drukarki

Optymalizacja kosztów druku w firmach – Jak zamienniki tuszów i tonerów pomagają zwiększyć efektywność biznesu

5 maja 2025
Jak stworzyć skuteczną mapę procesów biznesowych i usprawnić zarządzanie firmą

Jak stworzyć skuteczną mapę procesów biznesowych i usprawnić zarządzanie firmą

14 kwietnia 2025
NexTech

Witam na portalu NEXTECH. Piszemy dla Was o wszystkim co dotyczy nie tylko nowych technologii, branży IT, ale również rozwijamy wiedzę z dziedziny biznesu i finansów. Na naszej stronie znaleźć można poradniki i zagadnienia na temat robotyki, internetu, oprogramowania, sprzętu oraz komputerów, telefonów, muzyki, grafiki i elektroniki.

Jesteśmy specjalistami, których łączy pasja i zamiłowanie do nowych technologii. Dzięki nam będziesz mógł na bieżąco śledzić najnowsze trendy oraz nowinki branżowe.

Kategorie

  • Biznes
  • Finanse
  • Gry
  • Internet
  • Marketing i reklama
  • Marketing internetowy
  • Nauka
  • Oprogramowanie
  • Porady
  • Pozostałe
  • Praca
  • Sprzęt
  • Technologia

Najnowsze artykuły

Pracownik magazynu – obowiązki, które warto znać przed podjęciem pracy

Pracownik magazynu – obowiązki, które warto znać przed podjęciem pracy

12 maja 2025
Czy GEO zdominuje SEO? Jak zmienia się pozycjonowanie w erze sztucznej inteligencji

Czy GEO zdominuje SEO? Jak zmienia się pozycjonowanie w erze sztucznej inteligencji

6 maja 2025
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Kontakt

© 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone nextech.pl.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Strona główna
    • Polecane
      • Bio na Instagramie
      • Bateria litowo-polimerowa
      • Jak odróżnić Nerdów od Geeków
      • Dowiedz się więcej o VoLTE
      • Co to jest key visual?
      • Czym jest co-packing?
      • Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?
      • Kodowanie i programowanie – jakie są różnice?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.
      • Weksel
      • Nick do gry
      • Freelancer
      • Prawo Engla
      • Płytka PCB
      • Steam Community
      • Rewolucja informacyjna
      • Co to jest podcast?
      • Technika Pomodoro
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady

© 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone nextech.pl.