• O nas
  • Regulamin serwisu
  • Kontakt
wtorek, marzec 28, 2023
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
NexTech
  • Strona główna
    • Polecane
      • Bio na Instagramie
      • Bateria litowo-polimerowa
      • Jak odróżnić Nerdów od Geeków
      • Dowiedz się więcej o VoLTE
      • Co to jest key visual?
      • Czym jest co-packing?
      • Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?
      • Kodowanie i programowanie – jakie są różnice?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.
      • Weksel
      • Nick do gry
      • Freelancer
      • Prawo Engla
      • Płytka PCB
      • Steam Community
      • Rewolucja informacyjna
      • Co to jest podcast?
      • Technika Pomodoro
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady
NexTech
  • Strona główna
    • Polecane
      • Bio na Instagramie
      • Bateria litowo-polimerowa
      • Jak odróżnić Nerdów od Geeków
      • Dowiedz się więcej o VoLTE
      • Co to jest key visual?
      • Czym jest co-packing?
      • Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?
      • Kodowanie i programowanie – jakie są różnice?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.
      • Weksel
      • Nick do gry
      • Freelancer
      • Prawo Engla
      • Płytka PCB
      • Steam Community
      • Rewolucja informacyjna
      • Co to jest podcast?
      • Technika Pomodoro
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady
NexTech
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona główna Biznes

Co to jest key visual?

Redakcja NextechprzezRedakcja Nextech
16 czerwca 2021
w Biznes, Marketing i reklama
0
Co to jest key visual?

Key visual to kombinacja elementów graficznych, które oddają istotę produktu, opowiadają jego historię i pokazują jego unikalne cechy. Key visual pełni rolę przewodnika lub wizualnego punktu odniesienia dla kampanii reklamowych. Może odnosić się do pojedynczego, tradycyjnego produktu, tożsamości marki lub wydawnictwa medialnego, takiego jak film, animacja czy gra wideo. Jako wizualne odniesienie, wyznacza idee i elementy, które będą stanowiły podstawowe elementy przyszłych reklam i projektów. Jego głównym celem jest nawiązanie komunikacji z konsumentem, stworzenie zestawu emocjonalnych skojarzeń, do których może się on odnieść.

Spis treści

  • 1 Jak stworzyć key visual?
  • 2 Strategie wizualne w pigułce

Jak stworzyć key visual?

Kiedy chcemy ustalić, które elementy wizualne są bardziej odpowiednie do przekazania wizerunku produktu lub marki, musimy zwrócić uwagę na główne punkty jej tożsamości. Co jest jego główną wartością? Czym różni się od innych produktów lub marek w tym samym obszarze rynku? Co czyni go wyjątkowym? Jakie emocje wzbudza w klientach? Czy chodzi o wiarę w siebie, wspomnienia z dzieciństwa, marzenia, pozytywne wartości, ekskluzywność? Reklama nie sprzedaje tylko produktu, ale cały zestaw wyobrażeń i fantazji związanych z tym, co ten produkt może zaoferować.

Strategie wizualne w pigułce

Kiedy już określisz, jakie pozytywne skojarzenia chcesz wywołać, możesz rozpocząć poszukiwania key visuala.

Istnieją różne strategie wzbudzania emocji poprzez elementy wizualne. Niektóre z nich mogą wydawać się dość techniczne, ponieważ dotyczą percepcji optycznej lub kompozycji układu, ale w grę wchodzi również wiele elementów psychologii.

Najbardziej powszechnym przykładem jest użycie koloru. Kolor jest obecny wszędzie w każdej pojedynczej reklamie. Jest w tle, w elementach skupiających uwagę, ilustracjach, zdjęciach i czcionkach.

Każdy kolor lub schemat kolorów może przekazać wiadomość bez słów, a kreatywna reklama opiera się na tej super mocy. Kiedy dyrektorzy artystyczni zdecydują się użyć czarno-białe zdjęcia lub znaleźć idealny kolor, aby dopasować produkt, mogą zmienić losy marki.

Sposób komponowania obrazu jest kolejnym krytycznym elementem reklamy wizualnej. Możesz chcieć uzyskać zrównoważoną kompozycję, aby inspirować poczucie harmonii lub zdecydować, aby przyciągnąć oko widza do punktu centralnego. W tej fazie decydujesz również o fundamentalnych kwestiach: punkcie widzenia sceny lub wadze tekstu i obrazów.

Reklamy wizualne mogą być bardzo konceptualne i abstrakcyjne lub przedstawiać sceny z życia codziennego. Mogą zawierać ludzi, a w tym przypadku język ciała jest kluczowy. Niezależnie od tego, czy osoba na grafice jest znanym aktorem, profesjonalnym modelem, czy postacią animowaną — sposób, w jaki stoi, jest wszystkim, ale nie jest neutralny — nawet jej spojrzenie ma znaczenie. Bezpośrednie spojrzenie sprawia, że odbiorca czuje się zaangażowany, podczas gdy spojrzenie w trzech czwartych może przekazywać poczucie zdziwienia.

Czasami przesłanie można znaleźć w obrazach poprzez skojarzenia lub symbolikę. Na przykład otwarta droga sugeruje poczucie wolności i przygody, a dzikie zwierzęta siłę i wyższość.

Czasami wystarczy jeden element. Weźmy na przykład zieloną syrenę w Starbucksie lub czerwoną podeszwę u Louboutina. Oba są silnymi symbolami marki i centralnymi elementami ich komunikacji reklamowej.

Poprzedni artykuł

Windows 11 jest darmową aktualizacją dla wszystkich użytkowników Windows 10

Następny artykuł

Czym zajmuje się projektant UX?

Redakcja Nextech

Redakcja Nextech

Następny artykuł
projektant UX

Czym zajmuje się projektant UX?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Popularne
  • Komentarze
  • Najnowsze
Idea biurka do pracy na stojąco dla lepszego procesu pracy

Idea biurka do pracy na stojąco dla lepszego procesu pracy

3 października 2020
Czym jest co-packing?

Czym jest co-packing?

31 lipca 2020
Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?

Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?

4 sierpnia 2020
smartthings samsung

Dlaczego warto mieć SmartThings?

6 marca 2020
Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

0
Osiem superprostych sposobów, by mniej korzystać z iPhone’a

Osiem superprostych sposobów, by mniej korzystać z iPhone’a

0
Czym jest Darkposting w mediach społecznościowych?

Czym jest Darkposting w mediach społecznościowych?

0
Google Workspace vs. Google Spaces: Jaka jest różnica?

Google Workspace vs. Google Spaces: Jaka jest różnica?

0
Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

22 marca 2023
Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

19 grudnia 2022
Technika Pomodoro

Technika Pomodoro – co to jest i jak ją wykorzystać?

15 października 2022
Co to jest podcast? Skąd bierze się ich popularność?

Co to jest podcast? Skąd bierze się ich popularność?

24 września 2022

Najnowsze artykuły

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

22 marca 2023
Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

19 grudnia 2022
Technika Pomodoro

Technika Pomodoro – co to jest i jak ją wykorzystać?

15 października 2022
Co to jest podcast? Skąd bierze się ich popularność?

Co to jest podcast? Skąd bierze się ich popularność?

24 września 2022
NexTech

Witam na portalu NEXTECH. Piszemy dla Was o wszystkim co dotyczy nie tylko nowych technologii, branży IT, ale również rozwijamy wiedzę z dziedziny biznesu i finansów. Na naszej stronie znaleźć można poradniki i zagadnienia na temat robotyki, internetu, oprogramowania, sprzętu oraz komputerów, telefonów, muzyki, grafiki i elektroniki.

Jesteśmy specjalistami, których łączy pasja i zamiłowanie do nowych technologii. Dzięki nam będziesz mógł na bieżąco śledzić najnowsze trendy oraz nowinki branżowe.

Kategorie

  • Biznes
  • Finanse
  • Gry
  • Internet
  • Marketing i reklama
  • Marketing internetowy
  • Nauka
  • Oprogramowanie
  • Porady
  • Pozostałe
  • Praca
  • Sprzęt
  • Technologia

Najnowsze artykuły

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

22 marca 2023
Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

19 grudnia 2022
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Kontakt

© 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone nextech.pl.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Strona główna
    • Polecane
      • Bio na Instagramie
      • Bateria litowo-polimerowa
      • Jak odróżnić Nerdów od Geeków
      • Dowiedz się więcej o VoLTE
      • Co to jest key visual?
      • Czym jest co-packing?
      • Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?
      • Kodowanie i programowanie – jakie są różnice?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.
      • Weksel
      • Nick do gry
      • Freelancer
      • Prawo Engla
      • Płytka PCB
      • Steam Community
      • Rewolucja informacyjna
      • Co to jest podcast?
      • Technika Pomodoro
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady

© 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone nextech.pl.