• O nas
  • Regulamin serwisu
  • Kontakt
sobota, Kwiecień 17, 2021
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
NexTech
  • Strona główna
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady
NexTech
  • Strona główna
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady
NexTech
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona główna Marketing i reklama Marketing internetowy

Cztery powody, dlaczego Twój Blog nie jest widoczny

mariuszdomprzezmariuszdom
29 września 2020
w Marketing internetowy
0
Cztery powody, dlaczego Twój Blog nie jest widoczny

Nigdy nie pozwól nikomu wmówić ci, że tworzenie stron internetowych jest łatwe. Niezależnie od tego, czy jesteś nowy w świecie online, czy jesteś doświadczonym człowiekiem, wyjdziemy naprzeciw i powiemy to, co już wiesz instynktownie, budowanie bloga, który zdobywa popularność, jest niezwykle trudne.

Nie ma znaczenia, jaki jest temat Twojego bloga. Może to być jedzenie, filmy lub sport. Bez względu na to, o jakim temacie piszesz, wskakujesz w dziedzinę, której nie brakuje w istniejących już blogach.

Szczególnie przygnębiający jest widok licznika osób odwiedzających, gdy próbujesz stworzyć nowego bloga. Umieszczasz artykuł po artykule i nic się nie dzieje.

Ten artykuł pomoże Ci wejść na właściwą drogę. Specyfika algorytmu rankingu Google jest tajemnicą dla wszystkich, a najlepszy artykuł na dany temat nie zawsze jest tym, który zajmuje pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli jednak dodałeś do swojego bloga znaczną ilość treści, a nadal nie widzisz żadnego efektu, to istnieje duża szansa, że musisz zmienić niektóre z rzeczy robić inaczej.

To są cztery powody, dla których Twój blog nie jest wyświetlany.

Spis treści

  • 1 Nie wybierasz właściwych tematów
  • 2 Twoje artykuły nie są wystarczająco długie
  • 3 Twoja treść nie jest naprawdę oryginalna
  • 4 Nie masz żadnych wartości użytkowych

Nie wybierasz właściwych tematów

Bardzo często główną motywacją do założenia bloga jest nadzieja, że pewnego dnia blog zarobi pieniądze. Być może blog powstał z myślą o przeniesieniu interesu na stronę internetową swojej firmy. Być może założyłeś blog, ponieważ masz nadzieję, że będziesz zarabiać pieniądze poprzez marketing partnerski lub sprzedaż przestrzeni reklamowej. Tak czy inaczej, to jest ważne, aby zrozumieć, że komercyjne wpisy na blogu nie są zbyt liczne, aby wygenerować natychmiastowy przychód, ponieważ nie posiadasz jeszcze wiedzy w tej dziedzinie.

Potrzebujesz przykładu? Załóżmy, że prowadzisz blog i zamierzasz zarobić na tym blogu poprzez linki partnerskie. Jednym z najlepszych sposobów na uzyskanie afiliacyjnych kliknięć jest „Best of”, więc uruchamiasz swój blog, pisząc artykuły o najlepszych płynach, najlepszych albumach i najciekawszych modach.

Problem z tą strategią polega na tym, że ponieważ są to tematy wysoce komercyjne, praktycznie każdy inny blog na świecie posiada artykuły na te same tematy, a wszystkie te strony są starsze i bardziej szanowane niż twoja.

Sztuczka przy zakładaniu nowego bloga polega na budowaniu autorytetu i zaufania poprzez poruszanie na początku jak największej ilości tematów niekomercyjnych. Odpowiadaj na pytania i rozwiązuj problemy. Możesz również rozważyć relacjonowanie bieżących wydarzeń w swojej branży, jednocześnie zapewniając sobie opinię eksperta. Jeśli wybierzesz tematy, których nie poruszają inne blogi w Twojej branży, Twoje artykuły będą miały większe szanse na dobrą pozycję w Google i spowodują napływ odwiedzających.

Twoje artykuły nie są wystarczająco długie

Badania wykazały, że większość artykułów pojawiających się na pierwszej stronie Google przy jakimkolwiek wyszukiwaniu zawiera ponad 2000 słów tekstu. Jeśli typowy artykuł na Twoim blogu jest znacznie krótszy, istnieje duża szansa, że Twoja treść po prostu nie dostarcza wystarczającej wartości, aby osiągnąć odpowiedni poziom odwiedzających.

Ważne jest, aby pamiętać, że korelacja nie jest przyczyną. Fakt, że typowy wynik wyszukiwania na pierwszej stronie w Google jest długi, nie oznacza, że 2000 słów to jakaś magiczna liczba, którą trzeba osiągnąć, jeśli chcesz, aby treści były dobrze oceniane. Badania te sugerują raczej, że większość tematów wartych omówienia będzie wymagała około 2000 słów, jeśli chcesz je w pełni wykorzystać.

Oczywiście, nie każdy temat bloga wymaga 2,000 słów tekstu, ale jeśli masz zamiar kliknąć przycisk „Opublikuj” na artykuł zawierający mniej niż 500 słów, jest mało prawdopodobne, że wykonałeś zadanie prawidłowo. Czy naprawdę poruszyłeś temat pod każdym możliwym kątem? Czy podałeś tyle istotnych informacji, ile możesz?

Twoja treść nie jest naprawdę oryginalna

Jeśli chcesz, aby Twój blog zwrócił na siebie uwagę, Twoje treści muszą być naprawdę oryginalne. Oryginalność nie odnosi się tylko do tego, że nie możesz bezpośrednio splagiatować słów innych. Jeśli szukasz tematu w Google i piszesz artykuł, który tylko powiela to, co jest na innych strona internetowych, to nie dostarczasz nic nowego.

Algorytmy rankingowe i indeksujące Google’a znacznie się rozwinęły na przestrzeni lat. Dziś Google nie tylko sprawdza treść, ale także definiuje znaczenie tych słów. Algorytm może sprawdzić, czy w zasadzie używasz różnych słów, w celu przedstawienia tych samych rzeczy, które zostały już powiedziane dziesiątki razy w innych miejscach. Badania naukowe są ważną częścią pisania wspaniałych treści, ale zawsze należy łączyć swoje artykuły z własnymi unikalnymi spostrzeżeniami i doświadczeniem.

Nie masz żadnych wartości użytkowych

Algorytm Google nie tylko skanuje tekst Twoich artykułów, ale także analizuje pełny kod źródłowy Twojego bloga. Na tej podstawie Google może powiedzieć wiele o typie korzystania z Twojego serwisu. Pomyśl o tym, co lubisz widzieć jako konsument treści online; lubisz artykuły, które ładują się szybko i są łatwe do przeczytania. Twoi użytkownicy lubią te same rzeczy. Google o tym wie, a jego algorytm wykorzystuje doświadczenia użytkownika jako główny czynnik rankingu.

To tylko kilka rzeczy, które mogą pomóc twoim postom zdobyć wyższe pozycje w Google.

  • Twoja strona musi się szybko ładować. Jeśli to możliwe, użytkownik powinien mieć zawartość na swoim ekranie w ciągu dwóch sekund lub mniej.
  • Twoje artykuły muszą być wolne od błędów w pisowni i gramatyce. Czytelnicy zauważają problemy językowe, podobnie jak Google.
  • Twoje artykuły powinny być łatwe do przeczytania. Jeśli nie piszesz na skomplikowany temat z docelowym odbiorcą na poziomie akademickim, powinieneś utrzymywać swoje słowa w prostocie i minimalizować użycie zbyt długich zdań.
  • Twoje treści powinny być zorganizowane. Do nagłówków i tytułów używaj tagów H1, H2, H3, aby uporządkować swoje artykuły w logiczny zarys.

Powinieneś zwrócić na siebie uwagę czytelników. Używaj obrazków i list wypunktowanych, aby ożywić swoją treść i ułatwić czytanie i przyswajanie ważnych informacji.

Teraz kiedy znasz już podstawy indeksowania przez Google, przejrzyj swoje blogi. Zwróć uwagę, co im brakuje. Rozwiń treść, dodaj ciekawe, nieznane fakty, oznacz tagami nagłówki i tematy. Po takiej korekcie twój blog na pewno znajdzie się wyżej w rankingu wyszukiwania Google.

Poprzedni artykuł

Cztery istotne funkcje, które są potrzebne do prowadzenia wideokonferencji

Następny artykuł

Zarabianie na blogu – cztery najczęstsze błędy Webmasterów

mariuszdom

mariuszdom

Następny artykuł
Zarabianie na blogu – cztery najczęstsze błędy Webmasterów

Zarabianie na blogu - cztery najczęstsze błędy Webmasterów

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Popularne
  • Komentarze
  • Najnowsze
Idea biurka do pracy na stojąco dla lepszego procesu pracy

Idea biurka do pracy na stojąco dla lepszego procesu pracy

3 października 2020
Czy Amazon Echo będzie przełomem w dziedzinie głosowych asystentów?

Czy Amazon Echo będzie przełomem w dziedzinie głosowych asystentów?

6 marca 2020
smartthings samsung

Dlaczego warto mieć SmartThings?

6 marca 2020
usb typu C

Jakie zalety ma USB typu C?

6 marca 2020
Czy Amazon Echo będzie przełomem w dziedzinie głosowych asystentów?

Czy Amazon Echo będzie przełomem w dziedzinie głosowych asystentów?

0
Cztery powody, dlaczego Twój Blog nie jest widoczny

Cztery powody, dlaczego Twój Blog nie jest widoczny

0
Cztery istotne funkcje, które są potrzebne do prowadzenia wideokonferencji

Cztery istotne funkcje, które są potrzebne do prowadzenia wideokonferencji

0
Wskazówki dotyczące wyboru firmy SEO

Wskazówki dotyczące wyboru firmy SEO

0
okulary filtr światła niebieskiego

Czy okulary z niebieskim filtrem naprawdę działają?

8 lutego 2021
Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.

Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.

14 grudnia 2020
Nowy kontroler PS5 jest niesamowity — oto jak to działa

Nowy kontroler PS5 jest niesamowity — oto jak to działa

14 grudnia 2020
Jak stać się popularnym Influencerem na TikTok

Jak stać się popularnym Influencerem na TikTok

23 listopada 2020

Najnowsze artykuły

okulary filtr światła niebieskiego

Czy okulary z niebieskim filtrem naprawdę działają?

8 lutego 2021
Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.

Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.

14 grudnia 2020
Nowy kontroler PS5 jest niesamowity — oto jak to działa

Nowy kontroler PS5 jest niesamowity — oto jak to działa

14 grudnia 2020
Jak stać się popularnym Influencerem na TikTok

Jak stać się popularnym Influencerem na TikTok

23 listopada 2020
NexTech

Witam na portalu NEXTECH. Piszemy dla Was o wszystkim co dotyczy nie tylko nowych technologii, branży IT, ale również rozwijamy wiedzę z dziedziny biznesu i finansów. Na naszej stronie znaleźć można poradniki i zagadnienia na temat robotyki, internetu, oprogramowania, sprzętu oraz komputerów, telefonów, muzyki, grafiki i elektroniki.

Jesteśmy specjalistami, których łączy pasja i zamiłowanie do nowych technologii. Dzięki nam będziesz mógł na bieżąco śledzić najnowsze trendy oraz nowinki branżowe.

Kategorie

  • Biznes
  • Finanse
  • Internet
  • Marketing i reklama
  • Marketing internetowy
  • Nauka
  • Oprogramowanie
  • Porady
  • Pozostałe
  • Praca
  • Sprzęt
  • Technologia

Najnowsze artykuły

okulary filtr światła niebieskiego

Czy okulary z niebieskim filtrem naprawdę działają?

8 lutego 2021
Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.

Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.

14 grudnia 2020
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Kontakt

© 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone nextech.pl.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Strona główna
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady

© 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone nextech.pl.