• O nas
  • Regulamin serwisu
  • Kontakt
wtorek, marzec 28, 2023
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
NexTech
  • Strona główna
    • Polecane
      • Bio na Instagramie
      • Bateria litowo-polimerowa
      • Jak odróżnić Nerdów od Geeków
      • Dowiedz się więcej o VoLTE
      • Co to jest key visual?
      • Czym jest co-packing?
      • Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?
      • Kodowanie i programowanie – jakie są różnice?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.
      • Weksel
      • Nick do gry
      • Freelancer
      • Prawo Engla
      • Płytka PCB
      • Steam Community
      • Rewolucja informacyjna
      • Co to jest podcast?
      • Technika Pomodoro
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady
NexTech
  • Strona główna
    • Polecane
      • Bio na Instagramie
      • Bateria litowo-polimerowa
      • Jak odróżnić Nerdów od Geeków
      • Dowiedz się więcej o VoLTE
      • Co to jest key visual?
      • Czym jest co-packing?
      • Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?
      • Kodowanie i programowanie – jakie są różnice?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.
      • Weksel
      • Nick do gry
      • Freelancer
      • Prawo Engla
      • Płytka PCB
      • Steam Community
      • Rewolucja informacyjna
      • Co to jest podcast?
      • Technika Pomodoro
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady
NexTech
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona główna Marketing i reklama Marketing internetowy

Webinar jako narzędzie do rozpowszechniania marki

Redakcja NextechprzezRedakcja Nextech
2 sierpnia 2020
w Marketing internetowy, Marketing i reklama
0
Webinar jako narzędzie do rozpowszechniania marki

Jeśli jesteś właścicielem firmy, którą chcesz wypromować lub zależy Ci na sprzedaży jakiegoś produktu bądź usługi, z pewnością poszukujesz nowych sposobów, aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Ostatnie czasy pokazały jak utrudniony może być kontakt z potencjalnym klientem dlatego dobrze jest znać alternatywne metody reklamy produktów i usług. Niezastąpiony jest oczywiście internet, który daje szerokie pole do popisu jeśli chodzi o dotarcie do potencjalnego odbiorcy.

Spis treści

  • 1 Jak skutecznie przeprowadzić proces marketingu online?
  • 2 Na czym polega webinar marketing?
    • 2.1 Dlaczego warto wypróbować webinar marketing?

Jak skutecznie przeprowadzić proces marketingu online?

Istnieje wiele form kontaktu za pośrednictwem sieci: od zwykłych reklam wyświetlanych na stronach internetowych i aplikacjach, poprzez posty na blogach czy social media, aż do kontaktu w formie spotkań online. Jeżeli zależy nam na dotarciu do takiej grupy odbiorców, która rzeczywiście będzie zainteresowana tym, co mamy do przekazania, warto przyjrzeć się bliżej tzw. webinar marketingowi. To forma marketingu, która rzuci na nas bardzo pozytywne światło.

Na czym polega webinar marketing?

Webinar w ogólnym założeniu jest transmisją audiowizualną, która odbywa się na odpowiedniej platformie. Ma on na celu doprowadzić do interakcji prowadzącego webinar z jego odbiorcami. Webinar odbywa się o konkretnej godzinie konkretnego dnia, kiedy to wszyscy zainteresowani gromadzą się na danej platformie, po uprzednim otrzymaniu linku z zaproszeniem. W kontekście marketingu, transmisja taka może być narzędziem do wykreowania pozytywnego wizerunku danej marki i pozyskania nowych klientów.

Dlaczego warto wypróbować webinar marketing?

  • przedstawiając swój produkt/firmę/usługę w taki właśnie sposób wiesz, że przedstawiasz ją zainteresowanym odbiorcom, a nie, tak jak w przypadku reklam na stronach internetowych, także tym niezainteresowanym. Dzięki temu masz większe szanse powodzenia.
  • prowadząc transmisję na żywo sprawiasz wrażenie bardziej zaangażowanego w promocję tego, na czym ci zależy, a także bardziej otwartego na potencjalnego klienta
  • nie jest on kosztowny ani czasochłonny. Jeśli rzeczywiście wiesz, co chcesz przekazać i z czym przychodzisz do odbiorcy, przygotowanie webinaru nie będzie wymagało niczego więcej niż dostępu do internetu, sprawnej kamery oraz mikrofonu. Nie poniesiesz kosztów, które poniósłbyś organizując większe kampanie reklamowe
  • webinar można zapisać, dzięki czemu może on zostać rozpowszechniony wśród większej grupy nawet po zakończeniu i spowodować, że na następnym webinarze frekwencja będzie większa

Warto więc zainteresować się tego typu marketingiem. Będzie on niezawodny w momencie, w którym bezpośrednie spotkanie z potencjalnymi klientami nie będzie możliwe.

Poprzedni artykuł

Tik-tok, czyli fenomen krótkich klipów tworzonych przez nas samych

Następny artykuł

Real-Time Bidding – czy mjest RTB?

Redakcja Nextech

Redakcja Nextech

Następny artykuł
Real-Time Bidding – czy mjest RTB?

Real-Time Bidding - czy mjest RTB?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Popularne
  • Komentarze
  • Najnowsze
Idea biurka do pracy na stojąco dla lepszego procesu pracy

Idea biurka do pracy na stojąco dla lepszego procesu pracy

3 października 2020
Czym jest co-packing?

Czym jest co-packing?

31 lipca 2020
Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?

Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?

4 sierpnia 2020
smartthings samsung

Dlaczego warto mieć SmartThings?

6 marca 2020
Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

0
Osiem superprostych sposobów, by mniej korzystać z iPhone’a

Osiem superprostych sposobów, by mniej korzystać z iPhone’a

0
Czym jest Darkposting w mediach społecznościowych?

Czym jest Darkposting w mediach społecznościowych?

0
Google Workspace vs. Google Spaces: Jaka jest różnica?

Google Workspace vs. Google Spaces: Jaka jest różnica?

0
Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

22 marca 2023
Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

19 grudnia 2022
Technika Pomodoro

Technika Pomodoro – co to jest i jak ją wykorzystać?

15 października 2022
Co to jest podcast? Skąd bierze się ich popularność?

Co to jest podcast? Skąd bierze się ich popularność?

24 września 2022

Najnowsze artykuły

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

22 marca 2023
Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

19 grudnia 2022
Technika Pomodoro

Technika Pomodoro – co to jest i jak ją wykorzystać?

15 października 2022
Co to jest podcast? Skąd bierze się ich popularność?

Co to jest podcast? Skąd bierze się ich popularność?

24 września 2022
NexTech

Witam na portalu NEXTECH. Piszemy dla Was o wszystkim co dotyczy nie tylko nowych technologii, branży IT, ale również rozwijamy wiedzę z dziedziny biznesu i finansów. Na naszej stronie znaleźć można poradniki i zagadnienia na temat robotyki, internetu, oprogramowania, sprzętu oraz komputerów, telefonów, muzyki, grafiki i elektroniki.

Jesteśmy specjalistami, których łączy pasja i zamiłowanie do nowych technologii. Dzięki nam będziesz mógł na bieżąco śledzić najnowsze trendy oraz nowinki branżowe.

Kategorie

  • Biznes
  • Finanse
  • Gry
  • Internet
  • Marketing i reklama
  • Marketing internetowy
  • Nauka
  • Oprogramowanie
  • Porady
  • Pozostałe
  • Praca
  • Sprzęt
  • Technologia

Najnowsze artykuły

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

Czym są inteligentne domy i jakie korzyści przynoszą ich właścicielom?

22 marca 2023
Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

Widoczność strony w Google – jak ją zwiększyć? Jakie czynności warto wykonać?

19 grudnia 2022
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Kontakt

© 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone nextech.pl.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Strona główna
    • Polecane
      • Bio na Instagramie
      • Bateria litowo-polimerowa
      • Jak odróżnić Nerdów od Geeków
      • Dowiedz się więcej o VoLTE
      • Co to jest key visual?
      • Czym jest co-packing?
      • Jak zmniejszyć zdjęcie, aby nie stracić na jakości?
      • Kodowanie i programowanie – jakie są różnice?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o technologii haptycznej.
      • Weksel
      • Nick do gry
      • Freelancer
      • Prawo Engla
      • Płytka PCB
      • Steam Community
      • Rewolucja informacyjna
      • Co to jest podcast?
      • Technika Pomodoro
  • Technologia
    • Internet
    • Oprogramowanie
    • Sprzęt
  • Marketing i reklama
    • Marketing internetowy
  • Biznes
  • Finanse
  • Pozostałe
    • Nauka
    • Porady

© 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone nextech.pl.