Założenie własnego sklepu internetowego to często pierwszy krok, jaki stawia przedsiębiorca wkraczający w branżę e-commerce. Jest to również popularna decyzja wśród e-sprzedawców, którzy swoją działalność zaczęli na mniejszą skalę (na przykład zakładając konta na portalach marketplace), jednak chcą dysponować własną platformą, na której mogą operować na własnych zasadach. Niezależnie od pobudek nie można zaprzeczyć, że jest to bardzo opłacalne rozwiązanie, szczególnie w perspektywie długoterminowej.
Żadnego innego kanału sprzedaży nie da się dostosować do własnych potrzeb w stopniu równym, co sklep internetowy – szczególnie, jeśli skorzysta się z wtyczek pozwalających na kompleksową personalizację. Bez wątpienia jest to przedsięwzięcie, do którego trzeba dobrze się przygotować, jednak jego długoterminowy wpływ na sprzedażowy potencjał firmy stanowi klucz do sukcesu w handlu internetowym.
Dlaczego wtyczka WooCommerce dobrze sprawdza się w rękach e-sprzedawcy?
System CMS WordPress cieszy się ogromną popularnością, dlatego sprzedawcy chętnie sięgają po wtyczkę WooCommerce, gdyż nie tylko doskonale sprawdza się ona w swojej funkcji, ale i działa na licencji open source. Łatwa instalacja oraz bardzo szeroki zakres funkcji tej wtyczki przyczynił się do jej powszechnego zastosowania w branży e-commerce. Internetowi sprzedawcy cenią sobie również wiele opcji personalizacji sklepów opartych o WooCommerce, gdyż można w prosty sposób skonfigurować je zgodnie z wymogami i potrzebamu własnej firmy.
Jest to interesujący pakiet korzyści, który zdecydowanie warto wziąć pod uwagę podczas tworzenia biznesu online. Dla wykorzystania pełnego potencjału e-sklepu WooCommerce, warto jednak połączyć go z dodatkowymi narzędziami, aby skutecznie zautomatyzować obsługę zamówień i otworzyć się na innowacyjne rozwiązania wielokanałowe. Integracja z WooCommerce w systemie Apilo wydaje się najlepszą decyzją – szeroki wybór wyspecjalizowanych modułów i możliwość spięcia wielu różnych marketplace, kurierów, hurtowni, e-księgowości i dodatkowego oprogramowania e-commerce to recepta na sukces.
Integracja Inpost z WooCommerce a sprzedaż multichannel – na co może liczyć sprzedawca korzystający z Apilo?
Wielokanałowość to pod wieloma względami standard we współczesnej sprzedaży internetowej. Zakładanie dodatkowych kont na platformach marketplace to prosty oraz przystępny sposób na szybką ekspansję na nowe rynki. Jeśli e-sprzedawca dysponuje jednocześnie własnym sklepem internetowym, jest to prosta droga do dobrze zorganizowanej i zbalansowanej działalności.
Główną przeszkodą dla sprzedawców wielokanałowych jest skuteczna obsługa wszystkich sklepów, matketplace oraz działającego z nimi oprogramowania. Konieczność zarządzania zamówieniami oraz ofertami z kilku platform jednocześnie jest po prostu nierealistyczna oraz bardzo narażona na pomyłki. Integracja WooCommerce z Inpost w Apilo, czyli w ramach profesjonalnego systemu do e-sprzedaży może skutecznie rozwiązać ten problem!
Korzyści, które zapewnia integracja z WooCommerce w systemie Apilo
Warto zwrócić uwagę na konkretne funkcje, które Apilo oferuje e-sprzedawcom. Po wprowadzeniu tego systemu do sklepu WooCommerce, można skorzystać ze zróżnicowanych narzędzi, w tym:
- pobieranie zamówień,
- szybka aktualizacja stanu magazynowego,
- automatyczne pobieranie danych do wysyłki,
- automatyczne pobieranie informacji o płatnościach.
Bezpłatny, 21-dniowy okres próbny Apilo pozwala na własną rękę odkryć wszystkie z dostępnych funkcji, bez zbędnych zobowiązań – wystarczy założyć darmowe konto.
Integracja z WooCommerce bardzo szybko wprowadzi do firmy odczuwalne efekty – wystarczy poświęcić parę minut na konfigurację, aby zarządzać zamówieniami z jednego, intuicyjnego panelu. To jednak nie wszystko – Apilo zapewnia profesjonalny support przez 5 dni w tygodniu, oferując fachowe wsparcie techniczne w razie jakichkolwiek pytań bądź komplikacji. Nie zwlekaj więc, ale sięgnij po najnowocześniejsze narzędzia i przejdź do dalszego budowania własnej marki w e-commerce, zostawiając konkurencję daleko w tyle.